7 października 2025
Przedstawiamy nową generację remediacji podatności
Z radością przedstawiamy nową generację procesu remediacji podatności – zaprojektowaną z myślą o tym, aby zespoły bezpieczeństwa mogły pracować mądrzej, reagować szybciej i łatwo się skalować.
W dzisiejszym krajobrazie zagrożeń, nowe podatności i naruszenia trafiają na pierwsze strony gazet niemal codziennie, stawiając zespoły IT pod większą niż kiedykolwiek presją, aby działać szybko i zdecydowanie. Jednak zbyt często działania naprawcze grzęzną w ręcznych zadaniach, rozproszonej własności i przeciążeniu zgłoszeniami. W tym miejscu pojawia się nowa generacja środków zaradczych.
Łatwa i skuteczna remediacja
Nasze przeprojektowane środowisko remediacji ułatwia zarządzanie i skalowanie reakcji na podatności.
Grupowane zgłoszenia eliminują nieefektywność zarządzania jednorazowymi zadaniami. Gdy pojedyncza luka ma wpływ na setki zasobów lub odwrotnie, zespoły mogą teraz zająć się wszystkim za pomocą jednego zgłoszenia, co oznacza mniej bałaganu w zgłoszeniach i większy postęp.
Skoncentrowana widoczność zespołu zapewnia również, że każdy zespół widzi tylko to, co jest dla niego istotne, zwiększając odpowiedzialność bez przytłaczania użytkowników. W międzyczasie administratorzy zachowują pełny przegląd dzięki elastycznym, filtrowalnym widokom, które wyświetlają dokładnie to, co ważne - według statusu, wagi lub typu zasobu.
Co więcej, delegowanie na dużą skalę staje się płynne dzięki dziedziczeniu własności zasobów. Zgłoszenia automatycznie trafiają do odpowiednich zespołów na podstawie przypisania zasobów, dzięki czemu nie trzeba już ręcznie przypisywać pracy ani powielać wysiłków w różnych systemach.
Szybsza reakcja, mniej przekazywanych zadań
Zespoły ds. bezpieczeństwa mogą teraz działać szybciej dzięki automatyzacji, która skraca czas selekcji i zmniejsza liczbę błędów ludzkich. Ulepszona logika w naszym zautomatyzowanym tworzeniu zgłoszeń oznacza, że podatności są natychmiast kierowane do właściwego zespołu przy użyciu reguł automatyzacji, co skraca czas naprawy i zmniejsza liczbę błędów ludzkich.
Zgłoszenia mogą być również tworzone bezpośrednio z widoku zasobu lub podatności, a powiązane problemy są jasno połączone – dzięki czemu procesy są spójne i intuicyjne. Po rozpoczęciu działań naprawczych zespoły mogą ręcznie oznaczać zastosowane poprawki, a nasz system automatycznie potwierdzi i zamknie zgłoszenia, gdy problem zostanie zweryfikowany jako rozwiązany.
Zbudowany z myślą o Twoim przepływie pracy
Działania naprawcze nie odbywają się w próżni, ale raczej w różnych narzędziach i zespołach. Właśnie dlatego rozszerzyliśmy i scentralizowaliśmy nasze integracje, ułatwiając podłączenie do istniejących systemów obsługi zgłoszeń, takich jak ServiceNow, JIRA, TOPdesk lub poczta e-mail. Zyskujesz pełną elastyczność w sposobie tworzenia, dostosowywania i śledzenia zgłoszeń - wszystko w ramach przepływów pracy, na których już polegają Twoje zespoły.
To środowisko remediacji nowej generacji to coś więcej niż tylko zestaw nowych funkcji - to zmiana sposobu, w jaki może działać usuwanie luk w zabezpieczeniach: prostsze, szybsze i lepiej dostosowane do sposobu działania nowoczesnych zespołów.
Bezpieczeństwo jest złożone. Remediacja nie musi taka być.
Chcesz dowiedzieć się więcej o Holm Security?
Wypełnij formularz, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie.
Jak możemy Ci pomóc? | Holm Security

Mateusz Piątek
senior product manager Safetica / Holm Security / Segura
Masz pytania?
Skontaktuj się ze mną:
piatek.m@dagma.pl
532 570 255
Polecane wydarzenia: